Notice détaillée
Titre
Chessel-Lazzarotto, Frédérique
Sciper ID
303382
Laboratoires affiliés
AVP-E-LEARN
Publications
A computer science and robotics integration model for primary school: evaluation of a large-scale in-service K-4 teacher-training program
An Adapted Cascade Model to Scale Primary School Digital Education Curricular Reforms and Teacher Professional Development Programs
Dataset for the evaluation of a large-scale in-service K-4 teacher-training program for computer science and robotics
Dataset for the publication "The TACS Model: Understanding Teachers' Adoption of Computer Science Pedagogical Content in Primary School"
Formation des Enseignant·e·s au Numérique: Rapport sur la Première Année de Formation à la Science Informatique au Cycle 1 en Collaboration avec [...]
Formation des enseignant·e·s au numérique Rapport sur la deuxième année de formation à l’Education Numérique aux Cycles 1 et 2A en Collaboration [...]
Investigating the Role of Educational Robotics in Formal Mathematics Education: The Case of Geometry for 15-Year-Old Students
Projet EduNum — Obligatoire: Rapport sur la troisième année En Collaboration avec la HEP Vaud, l’UNIL et le DFJC
The TACS Model: Understanding Primary School Teachers’ Adoption of Computer Science Pedagogical Content
Un modèle pluraliste d’éducation numérique, l’expérience du canton de Vaud en Suisse
Voir toutes les publications (16)
An Adapted Cascade Model to Scale Primary School Digital Education Curricular Reforms and Teacher Professional Development Programs
Dataset for the evaluation of a large-scale in-service K-4 teacher-training program for computer science and robotics
Dataset for the publication "The TACS Model: Understanding Teachers' Adoption of Computer Science Pedagogical Content in Primary School"
Formation des Enseignant·e·s au Numérique: Rapport sur la Première Année de Formation à la Science Informatique au Cycle 1 en Collaboration avec [...]
Formation des enseignant·e·s au numérique Rapport sur la deuxième année de formation à l’Education Numérique aux Cycles 1 et 2A en Collaboration [...]
Investigating the Role of Educational Robotics in Formal Mathematics Education: The Case of Geometry for 15-Year-Old Students
Projet EduNum — Obligatoire: Rapport sur la troisième année En Collaboration avec la HEP Vaud, l’UNIL et le DFJC
The TACS Model: Understanding Primary School Teachers’ Adoption of Computer Science Pedagogical Content
Un modèle pluraliste d’éducation numérique, l’expérience du canton de Vaud en Suisse
Voir toutes les publications (16)
Toutes les ressources
Toutes les ressources
Le document apparaît dans
Authorities > People