Details
Title
Pulfrey, Caroline
Sciper ID
281319
Affiliated labs
LEARN
Publications
Embedding digital technologies in the school practice: Schools as agents of technology integration
Emergency adaptation to distance learning: no magic bullet, but where there’s a will, there’s a way
Enseigner la Citoyenneté Numérique? Pourquoi, quoi et comment?
Formation des enseignant·e·s au numérique Rapport sur la deuxième année de formation à l’Education Numérique aux Cycles 1 et 2A en Collaboration [...]
From teacher to teacher-trainer: A qualitative study exploring factors contributing to a successful train-the-trainer digital education program
La Science Informatique au lycee : Comment assurer des ressources de qualite ?
Projet EduNum — Obligatoire: Rapport sur la troisième année En Collaboration avec la HEP Vaud, l’UNIL et le DFJC
Surviving but not thriving: Comparing primary, vocational and higher education teachers' experiences during the COVID-19 lockdown
Technology integration needs empowered instructional coaches: accompanying in-service teachers in school digitalization
Un SELFIE de votre école?
Emergency adaptation to distance learning: no magic bullet, but where there’s a will, there’s a way
Enseigner la Citoyenneté Numérique? Pourquoi, quoi et comment?
Formation des enseignant·e·s au numérique Rapport sur la deuxième année de formation à l’Education Numérique aux Cycles 1 et 2A en Collaboration [...]
From teacher to teacher-trainer: A qualitative study exploring factors contributing to a successful train-the-trainer digital education program
La Science Informatique au lycee : Comment assurer des ressources de qualite ?
Projet EduNum — Obligatoire: Rapport sur la troisième année En Collaboration avec la HEP Vaud, l’UNIL et le DFJC
Surviving but not thriving: Comparing primary, vocational and higher education teachers' experiences during the COVID-19 lockdown
Technology integration needs empowered instructional coaches: accompanying in-service teachers in school digitalization
Un SELFIE de votre école?
Link to search
All resources
Record appears in
Authorities > People