How do science and engineering students approach revisions? A self-regulated learning tool for supporting the transition from secondary to higher education
2018
Détails
Titre
How do science and engineering students approach revisions? A self-regulated learning tool for supporting the transition from secondary to higher education
Auteur(s)
Arandes, Roc ; Bornet Dit Vorgeat, Timothée ; Renaud, Louis-Dominique ; Richard, Emmanuelle ; Poscio, Patrick ; Tormey, Roland ; Hardebolle, Cécile
Publié dans
Proceedings of the 46th SEFI Annual Conference 2018
Pagination
8
Présenté à
46th Annual Conference of the European Society for Engineering Education, Danish Technical University (DTU), Copenhagen, Danemark, September 17-21, 2018
Date
2018-09-17
ISBN
978-2-87352-016-8
Mots-clés (libres)
Lien supplémentaire
Proceedings
Laboratoires
AVP-E-CAPE
AVP-E-LEARN
AVP-E-LEARN
Le document apparaît dans
Production scientifique et compétences > Entités transdisciplinaires > LEARN - Centre des sciences de l'apprentissage
Publications validées par des pairs
Papiers de conférence
Travail produit à l'EPFL
Publications validées par des pairs
Papiers de conférence
Travail produit à l'EPFL
Date de création de la notice
2018-11-19